10 Kasım 2010 Çarşamba

Şoktayım, şaşkınım, mutluyum. Saati kurmuştum 06:50 ye ama kapatıp uyumuşum. Telsizden gelen seslerle zorla açtım gözümü,sesler Türkerin tamam, sabah olmuş ona da tamam ama benim oğlum ağlamıyor. Mırıl mırıl sohbette kendisiyle. Kimbilir nezaman uyandı bilmiyorum. Yanına gitmesem nekadar daha orda sakince kalırdı bilmiyorum. Çok mutluyum çook.  :) Oğlum ilk defa bu şekilde beni çağırarak ağlamadan güne başladı.
Saate baktım 07:10. Ohhh yaaa ohh :)c
Gittim yanına acele etmeden, günaaaayyydıın bebeğiim, aferin sana, ne kadar güzel kendi kendine eğleniyırsun beşiğinde sen deyip açtım perdelerini. Anne seninle gurur duyuyor. Odada ki  "miss" kokulardan belli kaka yapmış ve belki de buna uyanmış. Bilemem. Ama çok tatlı ve mutluydu. Bezini değiştirip aldım bizim yatağa, biberonunu hazırladım. Kahvemi yaptım. Karşılıklı içtik. ( Babamız da olsaydı ahh keşke, kahveler iki olsaydı :( )
Kocaman öpücükler, göbek öttürmeler, kucaklamalar ve gıdıklarla başladık 4. güne. Yukardaki resim ben biberonu ve kahveyi hazırlamaya gittiğimde Türker Kağan'ın halidir.
Bakalım bu gün ve bu gece nasıl olacak. Yaşayalım görelim :)
Uzun zamandır tek öğlen uykusu için ısrar eden oğlum, dün  sabah uyumak istemiş ama öylesine birşey diye düşünüp uyutmamıştım. Az daha öğlen gene uyuyordu mama sandalyesinde.
Bugün daha ısrarlı ve açık sinyaller verdi. Az önce uyuttum paşamı 09:35 de kolayca uyudu. Tatlı rüyalar meleğim beniim :)
11:00 deuyandı paşam ve günü gerisi de pek bir aksaklık olmadan geçti gitti.
19:20 da banyodan çıktık. Hazırlandık ritüelimizi yaptık.
19:38 de öpüp bıraktım yatağında. Akşam uykusundan 16:30 da uyanmıştı. Biraz tereddütlüyüm aslında erken mi diye.
19:48 de ilk kontrolü yaptım. Ara ara ağlıyor, mızırdanıyor. Sakinletip çıktım yanından.
2. kontrol 10. dk sonraydı  ama gerek kalmadı. 19:55 de 17 dk sonra uyumuştu. Biraz bekleyip girdim ve üstünü örttüm.
Gece yarısına kadar sesi çıkmadı kuzumun.
00:22 de uyandı.  Girdim yanına hemen yatırdım. Çabucak daldı. Hatta uyanmamıştı bile desem yeridir. 10 dk kadar ortalarda (odası dışında) dolanıp bekledim. Ihh. uyumuş belli. Dalmış uykuya meleğim.
LALALALALALALALALAAAAA OLEEYY
06:00 da uyandı. Baktım yüzüne şöle bi. Gülücük atmaya çalışıo ama uyku var daha. Yatırdım. Bi 10 dk içinde uyudu. Uyumasaydı günaydın deyip alacaktım.
Sonrasında 07:00 de uyandı ve neşeli.
Sadece tek bir uyanma sayılır aslında. Bi de sabah keyfi hehehe  :D
Çok mutluyum. yoluna girecek belki de bu sefer. Çünkü gecen sefer ki gibi bigün uyu, üç gün saat başı uyan olmuyor.
İlk gece çook sık
2. gece 4 defa
3. gece 3 defa
4. gece 1 defa.
Hadi bakalım kolay gele.

0 Comments: