10 Kasım 2010 Çarşamba

21. GÜN

06:00 da uyanmasına rağmen uyanma saati olan 07:00 nye kadar yatağında kaldı bu sabah Türker Kağan.
07:00 de üstümüzü değiştik, sütümüzü içtik. 180 ml nin 150sini  içti.
Oyuna dalmıştı ki benim pc başına geçmemle beraber Türker'in mouse kovalamacası başladı :)
Şimdi de ses siteminin  kolonlarını nasıl kafama geçirebilirim diye deniyor. Düşürmeden kalksam iyi olacak. Kahvaltıya az kaldı. :)
08:30 da kahvaltı ettik ve 09:15 de ritüele başladık.
09:30 dan 10:50 ye kadar deliksiz uyudu oğlum.
11:00 de 150 ml formül sütünü içti.
Ben işlerime, Türker de oyunlarına döndü.
13:00 de öğlen yemeğimizi yedik.
Ne yaparsam yapayım, tüm denemelerime ragmen uyumadı 2. uykusunu :(
Kuzen geldi, beraber de oynadılar biraz.
17:15 de akşam yemeğine oturduk.
18:45 banyo, 19:00 odamızdayız.
Eeee nooldu. uyumadın işte, şimdi biberonun ağzında uyuyukluyorsun be kuzum. Zorla uyandıra uyandıra içirdim ama ayakta uyuyor garibim.
Biraz açıolınca gözleri cümlelerimi söyleyip ritüeli  tamamladım.
Yastığa 5 kala derler ya aynen öyle. Küüüüt die uyudu. Emzik falan yok aklında.
20:10 da çığlık ağlamasına gittim odasına, açmış kollarını iki yana çığlıkla ağlıyor, uyku vaziyetinde ve kalkmamış. Uykucu Emine'de kaldı diye başka bir peluş vermiştim koyununa. Akıl edip de onu alana  kadar 2 dk ağladı  :(
Korktu heralde garibim yaa...
21:05 de de alışkalık uyanmasını yaptı gene ama okadar uykus var ki ayağa kalkamamış oturmuş, kafa önde, gözler kapalı. Emzik verip yatırdım hiç konuşmadan. Hemen uyudu.
Gecenin gerisi ? Bekliyorum merakla.
Merak edecek bir şey yokmuş gecenin gerisinde.
Her 60 dk da bir uyandı saat 03:30 a kadar, sonra da 06:30 da uyandı, kahvaltı etmedi, sabah uykusunu da uyumadı :(

0 Comments: