10 Kasım 2010 Çarşamba

13. GÜN

Bugün dünün aksine kapalı, soğuk ve yağdı yağacak bir hava vardı ve eve tıkıldık :(
Öğlen uykumuzda gene Ferber yaptık ve gene 40. dakikada uyandı çığlıklarla. Çalan kapının da etkisi oldu bu sefer. Çabalamalar sonucu uyudu tekrar. 13:25 de 15 dakikada uykuya  dalmıştı, 14:00 de uyandı, tekrar uyuduğu saati tam bilmiyorum ama 15:15 de ben öperek uyandırdım oğlumu.
Akşam yemeğini güzel yedi. 19:00 da başladık banyo vsvsvsvs derken 19:32 de öpüp çıktım kuzumu ve aynı dakika içinde sesi durdu.
20:00 de üstünü örttüm çıktım. Tatlı, renkli rüyalar bebeğim.
Yatışından itibaren 01:30 a kadar deliksiz uyudu. Gıkı çıkmadı diyebilirim. Az bir yardımla uyudu kolayca.
Birdaha ki uyanış 05:30 ve uyumak bilmedi oğlum. Artıkk yorulup yanıma aldım bari o tursun ben de uzanayım diye. Sanırım 6 yı biraz geçe uyudu. 7 de uyandı. Bu gece de böyle bitti.

0 Comments: