6 Kasım 2010 Cumartesi

11. GÜN

Bu günümüz 07:05 de elimde biberon, ağzımda gülücük, dilimde şarkılarla kuzum oğlumu uyandırmamla başladı.  Yuppiiii  :):):):)
07:10 150 ml formül sütünü içti.
Kahvaltı saatine kadar oynadı bebeğim.
08:15 de güzel etti kahvaltısını. Oyununa döndü.
09:00 Uyku sinyalleri arıyorummm arıyorumm arıyorummm
09:25 İşter gözler ovuşturuluyor, esneniyor gel bakalım Küçük Bey.
Hazırlık ritüel vsvsvs.. 09:35 de mışıl olduk.
ve veee veeeeeeeee
11:00 de gene elimde biberon, ağzımda gülücük, dilimde şarkılarla odasına girene dek çıtı çıkmadı. Uyudu. Ohhhh yahu ohh bee. Çok yaşa Tracy dicem ama, çoktan  ölmüş kadıncağız. Olsun.Ordaki bebişleri uyutuodur belki de.
150 ml formül sütünü içti. Oğlumla yürüyüşe ve bahar alışverişine çıktık. 15. dk babanemize uğradık.
12:40 da öğlen yemeğini iştahla yedi. Açık hava böyle etkiliyor bebişleri.
14:05 de uyku ritüelimize başladık. Uzun sürdü bu sefer gevşemesi. Güzel bir mantra ağlaması tutturdu 2-3 dk kadar. O rahatlıkla da uyudu 14:30 da.
15:00 de bi mızırdanıp kalkar gibi olduysa da döndü uykusuna
15:25 de uyandı. Zaten 15:30 da uyandıracağım için ellemedim. 100 ml formül sütünü içti.
Çıngıraklı topla oyun, yengeye ziyaret derken geldi akşam yemeği.
17:40 da yedi balık buğulamasını.
18:30 da banyoya girdik
19:00 da başladık ritüelimize. 130 ml formül sütünü içti.
19:15 de rüyalar ülkesindeydi tatlı oğluş.
BAKALIM BU GECE NASIL OLACAK. 20:30 itibariyle bir kere mızıma kendi kendine. O kadar. Odasına gitmeden daldı gene. Maşallah.
Yarın sabah buraya bu gece hiç uyanmadı yazmak istiyorum. Hadi tamam en fazla bir olsun :)
Yazamıyacam çünkü uyandı
20:45 ağlar ve ayakta gördüm odasına girince. Yatırdım. Sakinleştirdim. Çok zor olmadı ama 1-2 dk. elimi istedi. Verdim. 10 dk içinde derin uykuya geçer gibiydi. Çıktım rahatça uyusun diye.
Bu son olsun dicem ama olmayacak şimdilik. Olsun. Birgün olacak.
22:00 de 3. gün " Uyutmak İçin Uyandır" ı yaptım. tam da ayılamdı ne kadar uğraşsam.  umarım işe yaramıştır.
00:00 uyandı. Ağlar ve ayakta. Sakinleştirip yatırdım. 00:20 de dalmak üzereyken gene ayaklandı. Gene yatırdım. Parmaklarımla oynadı 1 dk kadar. Sonra kendi parmaklarıyla oynarken uyudu. 00:40 da emziği de attı. Yatağım bekle beniiii  :)
01:50 Yine ayaktayız yine ağlama... Yine sakinleştirip yatırdım.
02:30 Gene uyandı. Yahu noluyor. 11. gün bugün. Artık verim almalıyım derken halimize bak.
Y/K şşş-patt, tekrar bebaer oturma offf.. 03:00 de ancak uyudu. Yorgun ve moralsizim.
04:50 Uyandı.AMa kolayca yatttı ve daldı bu sefer.
05:30 şşş-patt Y/K 3 kere. ANcak oldu. 1 saat sonra uyandırıcam. Saat 6 şimdi.
Odama döndüm. 5 dk sonra viyaaaak. Gene. Off. 06:05 Y/K yaptım. 3-5 dk lık uykularla 06:40 geldik. Tamam pesssss.. Yeeeter. Yatma da kalkma da oğlum.
06:50 de içti 180 ml sütünü.
Şimdi ya diş bu gecenin müsebbibi ya da dün akşamüstü usta gelip matkapla 3 delik açmıştı. Ve Türker aşırı tepki vermişti sese. Sakinleştirmiştim ama belki de etkisinde kaldı.Kabus gördü. Ya da her ikisi birden etkiledi. Bu sabah komple eller kulaklarda.
Motivasyonumun etkilenmesine izin vermek istemiyorum ama çok halsiz ve moralsizim.

0 Comments: