6 Kasım 2010 Cumartesi

12. GÜN

06:40 da benim pess edişimle başladık güne.
06:50 de 180 ml sütünü içti.
Epeyce mızmızız bugün. Dişler ve dün gecenin yorgunluğunun etkisinde.Bir de yarın Türker Kağan anne sütü almayı bırakalı 1 hafta olacak. bunun da etkisindedir sanırım. Artık ağzıyla ya da eliyle aranmıyor oralarda ama eksikliğini hissettiğini anlıyorum.
08:30 da kahvaltı etti.
09:15 de ritüele başladık göz ovuşturmalarıyla. Gevşedi. Güzel. Yatağına koydum 09:25 de
Zıııppp hadi bakalım. 10 dk şş pat 5-6 Y/K yook.
Aldım tekrar beraber oturma yaptık. 1 dk kadar. Koydum yatağına. Bu sefer tamam. 09:45 mışıldayız. Attı emziği.
Bugün ben de kötüyüm. Tahammülüm yok hiçbişeye. Ne uykuya direnmesine en  de mızımızına. Neşemi ve sakinliğimi korumak için tüm gücümü kullanıyorum. 11. günün gecesi böyle geçince çok etkilendim. Ama yılmak yok. Devam edicem hem E.A.S.Y.  ye hem de uyku ritüeline. Er geç olacak. Ne kadar sürerse sürsün.
Umarım bu uykusunu uyanmadan uyur. Lütffeen yaaa  :( ondan çok benim ihtiyacım var.
10:20 uyandı ve sakinleşmek bilmedi. Diş jeli sürdüm. Rahatladı ve hemen uyudu. Diş demek ki. Yeni inciler geliyor.
11:15 de elimde biberonla girdim odasına uyandırdım. 150 ml formül sütünü içti.  Tamamdır.
Şimdi oyun peşinde :)
12:45 de güzel  yedi öğlen yemeğini.  Kuzenle oynadılar :)
Uyku sinyali bekledim epeyce. 14:15 de ritüele başladık. 14:30 da uyumuştu bile. Birazdan sütünü alıp uyandırıcam tatlı cücemi. :P
15:00 de uyandırdım. 150 ml formül sütünü içti. Ardından kelimenin tam anlamıyla kuzenle "kudurdular". :)
17:45 de çok büyük ve güzel bi akşam yemeği yedi. Sakin şeyler yaptık sonra
18:45  banyo keyfi.
19:00 odamıza gittik. Yağlandık, giyindik,  başladık ritüele. Biraz kısa oturmuş olmalıyız ki direnmese de gözleri cin gibiydi. Tekrar 1-2 dakika oturma yaptık. Tam 19:30 da küüt dedi gitti bitanem.

Şimdi 21:10 saat ev sesi yok maşallah. Belki de deliksiz uyuyacağı gece bu gecedir. Kim bilir ?

0 Comments: