6 Kasım 2010 Cumartesi

14. GÜN

Sabah 07:10 da kendi kendine uyandı  kuşum. Ağlamadan uyandı. Sesi gelio, ıhhh ıhhhh :) beşiğinde doğrulmaya çalışıo. Birkaç dakika sonra bana seslendi.  Formül sütünü aldım gittim yanına, gülüordu. Tam da istediğim gibi, uykusunu almış, şirinlik muskası olmuş.
180 ml içti ama iki seferde. Bir içti bırakttı 20 dk. sonra bi daha. Bıkmaya mı başladı ne?
Biraz küp dizmece oynadık. Ben dizdim oğluş devirdi.
08:40 da kahvaltımız ettik.  Uyku sinyalimiz 09:20 de geldi. Hoop hazırlık ritüel ve 09:45 de uymuştu.
Geç gevşedi, oturma kısmını 2 kez yaptık. Uykudan çaldığı 15 dk yı eklemeye karar verdim uykusuna.
11:15 de ben uyandırmaya gidene kadar gıkı çıkmadı. 150 ml hazırlamıştım ama 50 ml içti formül sütünden.
Oyun ve ortalık toplamayla öğlen saatine geldik.
13:00 de tahıl çorbasını içti. 14:20 de de uyku sinyallerini çaktı bana. Hadi bari.
Ama  U-YU-MAAA-DIII
E ben mi dedim yatalım die be oğlum. Saat 4 e kadar al takke ver külah  olmadı işte.  2. uykusu fısss oldu bugün.
3 kez ritüel tekrarı, gevşer umuduyla  150 ml süt, 30 a yakın Y/K elimde patladı hepsi. Sinirden yolduğum saçım başım da cabası. Ama kıkır kıkır Türker Bey. Çok bi eğlendi benle. E görürsün sen. İnatçı cüce seni.
Akşam yemeğine kadar biraz açık hava ii gelir diyerek yürüyüşe çıktık.
17:30 da akşam yemeği. Güzel yedi yine.
18:30 banyo ve hooop   ritüele  balıklama yaptım. Bitiyor  uykudan. 150 ml sütünü içti. 19:05 de binmişti uyku trenine.
saat 20:30 ve hala ii durumda. Bi kere ıhladı. Okadar.
Bu gece nasıl olacak ? Çok yorgundu belli. Sadece 1,5 saat uyku gündüz vakti. Deliler gibi sıralamalar, emeklemeler, zıplamalar, yürüteci ittirerek yürüme çalışmaları. Ah be popişi kurtlu oğluşum.
Hadi bakalım. Deliksiz uyursun umarım.
21:00 deki tek atımlık ıhhh ın ardından ses yok derken 21:20 de ağlama sesi geldi. Ayaktaydı. İnler gibi ağlıyor. Acısı var sanki. Yatırdım emzik verdim ve hoop.  Çabucak daldı.
22:00 de odasındaydım. " Uyutmak için uyandır" yaptık gene. Yarın da yapıcam. Bi dalsın kuluçkalı tafuklar gibi yatıcam hemen.  Ya bu sabah 5 de de sohbet edesi gelirse cücemin ? Depoyu doldurmalıyım uykuyla.
02:10 da bir uyandı pir uyandı. sabah uyanma saatine kadar yarım saat 20 dklık uykularla  Y/K larla ilerledik. 06:40 da pes ettim.
Hadi bakalım bir gün daha bitti gitti.

0 Comments: