5 Kasım 2010 Cuma

10. GÜN


Şimdiiii
Bugün yemek saatleri hariç hiçbir rutine uyamadık. E.A.S.Y.  fıss oldu bugün.

Sabah 7 ye kadar uyuma zaferimizle taçlanan günümüz 100 ml sütle devam etti.
08:15 de nazlı bir kahvaltı. Az yedi.
09:00 da çıktık işlerimiz vardı. Kuzum ilk vesikalık resmini çektirdi. hehehe :)
Pasaport almak için koşturdum tabi Türker Kağan ' da benimle :(
11:00 de 150 ml sütünü içti.
12:50 de evdeydik. Ama yemek  yemesi  13:30 u buldu.
14:00 de uyutmak için yırtındım resmen. Ihhh. Taşa geçer oğluma geçmez sözüm. Uyumadı.
(Sabah 10:00  10:40 arası otobüste uyudu, bir de 12:00  12:20 arası dönüş yolunda. )
İyi madem. Napiim. 15:00 de 180 ml sütünü içti. Hadi kuzum yatağa.
AAAAAAAAAAAAA  uyumadı ama gene.
Uyuma napiim. Sen bilirsin.
Oynadık ettik. 17:40 da akşam yemeği
Biraz oyun
Banyo
150 ml formül süt
19:15 de uyumuştu kuzum.

Şimdi merak ettiğim gece nasıl olacak uykusu?  Bu kadar yorgunluğa ve uyarılmaya nasıl tepki verecek?
Haydi bakalım kolay gelsin :)
21:53 de ağlama sesi geldi. gitmedim yanına. 1 dk dan az bi ağlamayla  daldı.
22:00 de gittim. " Uyutmak için uyandır" a . Benden önce oturdu beşiğinde. Uykuda belli ama. Yatırdım, uyuyor. 2 dk sonra uyandırdım. Bi sağlam küfür yedim sanırım :) 2 dk söylendi bana. Koydu kafayı kendisi uyudu. Bakalım 23:00 ve 00:00 da uyanacak mı ?
00:08 de uyku arası söylendi. Gitmedim. Ses çıkmadı daha. 30 sn fln sürdü.
01:45 de gene aynı şekil mızıma. Kısacık. Gitmedim yanına.
02:45 of yaaa offfff :(  tam güvendi tamam bu iş derken telsizi açmayı unutmuşum 01:45 den sonra. ağlamış duymamışım. Ne kadar bilmiyorum. Ayakta gözler açık :( ağlıo öyle kuzum. Aldım kucakladım nasıl sarılıyor. Görülmeye değer. Nerdeydin sen der gibiydi.  Biraz oturduk beraber. Y/K kaldırla uyudu ama 04:10 a kadar arada başını kaldırıp bakıyor. Orda mıyım değil miyim ? Umarım güveni sarsılmaz tekrar.
04:22 10 dk dır sakin derin uyuyor. Yatağıma dönüyorum. Odasında yatayım dedim bir ara ama geri adım atmak istemiyorum.
04:40 Sakin hala. Gidemedim odama. Ama gitmeliyim.
04:46 da uyku arasında söylendi gene.
Odama döndüm. 06:30 da uyandı. şşş-pat ve  2 defa Y/K. Uyudu.  06:40.
Yatmaya değmez artık. Gidip bi kahve yapayım ve oğluşun formül sütünü hazırlayım.
Uyanmadı tekrar.
07:05 de uyandırdım :) Yaşasın. 2 etti. Çok şeker uyandı çook. Mahmur mahmur.
Bu gün 10 aylık olduk. Nice aylara, yaşlara oğlumcum :)
Foğrafımız 11. güne başlarken çekildi bu sabah.

0 Comments: