10 Kasım 2010 Çarşamba

İlk Doğum Günü Hediyemiz :)

http://www.izlesene.com/video/cocuklar-turkere-nehir-teyzesinden/1939659

İnanın söyleyecek kelime bulamadığım ender anlardandır hayatımda ki ben kolay susmam, bilir herkes. Sizlerle de paylaşmak istedim.
Nehir, sana birşey yollicam dediğinde hiç bişi ummamıştım. Sonra, Türker için dedi. Acaba ne dedim. Bir video inmeye başladı. Bir indi pir indi. Bu benim tatlı oğlumun ilk doğumgünün ilk hediyesi. Ömürünün  ilk  doğumgünü hediyesi.
Nehir Teyzesi uğraşmış, resimlerini toplamış, oğlumun adına  bir de ninni hazırlamış. Bir klip yapmış Türker'e. Zaten acaip duygusalım doğurduğumdan beri. Ne desem boş. Sadece izledim ve mutluluktan ağladım. Hem güldüm hem ağladım.
İnan bana Nehir, ömrümün en değerli armağanlarından biriydi ve oğlum için ömrümüz oldukça saklıycam. emin ol :)
Çok Çok Çok teşekkür ederiz.

0 Comments: