21 Kasım 2010 Pazar

BUGÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN KÜÇÜK MUCİZE :)


Tam 2 sene önce bugün sabah  09:00 da başladı Küçük Mucize Elif Ece'nin hikayesi. Su gibi geçti bu iki yıl  Anneciğine eminim. Çok mutlu oldu, üzüldü, korktu, heyecanlandı, sevindi..... Ben yaklaşık 1,5 senedir şahitim bu hikayeye, zevkle ve heyecanla. Küçük Mucizeyi ve güzel annesini çok seviyorum. Artık ailecek de görüşüyoruz.

Ecem, güzel kızım,
Yeni yaşın kutlu olsun. Bir koca çınar gibi seni  koruyan ailenle, sevdiklerinle, huzur, sağlık ve mutluluktan ayrılmadan büyü evladım. Sevgili, saygılı, dürüst bir ömrün olsun. Saflığından ayrılma hiç. Büyüdüğün zaman da seni evladı gibi seven bu anayarısı deli kadın seninle olacak.

Nilhan'ım Canım dostum,

Seni tanıdığım için mutlu olup gurur duymadığım bir günüm olmadı. İyi ki doğurmuşsun bu pamuk helvasını.
Seni ve Sedat'ı anne babalığınızın ikinci yılı için tebrik ederiz. Tez zamanda ikinciyi de isteriz:)

Çorap Ailesi Sizi Çook Seviyor...............

3 Comments:

Nil said...

Canım dostum, yine ağlattın beni. İyi ki doğurmuşum, iyi ki tanımışım ve iyi ki varsınız...
P.S: Sipariş kabul edilmiyor :)

Cagla Ela Yayla said...

iyiki dogdun prenses.. nice mutlu saglikli huzurlu basarali guzel yaslara ecosum!!
nil'im kuzunun ikinci yasi kutlu olsun, hayirli, mucizelerle dolu bi evlat olsun insallah :)!!

Nil said...

Çok teşekkürler Çağlacım. Allah bütün kuzulara uzun, sağlıklı bir ömür versin..