10 Kasım 2010 Çarşamba

GÜNDÜZ UYKUSU 2. GÜN

Bugün 7 de başladı güne Türker Bey, gece de yaklaşık 45-50 dk yı uyanık çeçirdi. Hal böyleyken sabah 10:00 da başladı annne uyuut mızırdanmaları. Ne yapsam derken ağlamaya başlayınca tamam oğlum dedim. Yaptık ritüelimiz, yatırdım beşiğine 10:28 de. Ummadığım bir şekilde 10:33 de uyudu sıpam. Dün 25 dk idi bu gün 5 dk. Çok sevinidm. Bakalım ne kadar sürecek uykusu.
11:10 geçe uyandı, tam  devam etsin diye uğraşırken kokuları alıverdim. Kakasını byapmış ve uyanmış bebeğim. Napalım. 35 dk ile idare edicek öğleden sonraki uykuya dek. Tünaaydınn.
Güzel bir oyun faslından sonra yemeğini yedi ve tekrar oynadık. 13:30 da başladık odamızda zaman geçrimeye ve uyku ritüelimize. 14:01 de yatağına koydum çıktım. Şimdilik az az mızırdamlar geliyor, ağlamalar bazen artı bazen azalıyor. 14:06 şuan. 5. dakika bitti.
14:07 de sesi tamamen kesildi ve uykuya geçti. 6 dakika. Harika bir sonuç. Aferim aslan oğluşuma benim  :)
45 dk sonra kısa ıhlamalara emzik vererek nokta koydum. Tam 15:30 da biberonunu alıp uyandırdım cücemi. 1:20 öğleden sonra 40 sabah dersek topla 2 saat  uyumuş oldu kuzum bugün. Bakalım gecemiz nasıl olacak.
Akşam tam 19:30 da gittik yatağımıza ve gene protestosuz karşılandı odadan çıkışım. Gece uykuları harika.
Gene sadece 1 kez uyandı Türker ama saati sormayın. Bilmiyorum. Sanırım 00:00 civarıydı ve az bir müdahele ile kolayca daldı. Oturma, pekiştirme yapmadı dün gece. Ha bir de 05:15 de uyanacak gibi oldu ama yanına girince yattı hemen. Bunu unutmuşum. Bu ikisine de uyanma denmez aslında. Uykuya geçişte çektiği zorluklar. Bunları da yardımsız atlatabilir hale gelmesi hedefimiz. Bu da zamanla olacak sanıyorum.
Sabaha 06:45 de günaydın dedi oğlum. Günaaayddddıınn :)

0 Comments: