6 Kasım 2010 Cumartesi

13. GÜN

07:05 de benim uyandırmamla güne başladık.
07:10 da 150 ml formül sütünü içti kuzum.
Oyun falan hoop kahvaltı saati
08:30 da kahvaltımız ettik.
Oyun oynarken geldi uyku sinyalleri.
09:15 ritüelimiz ve 09:30 da mışıldık.
11:00 e dek uyudu deliksizz :)
11:00 de 150 ml sütünü içti.
Oynadık. Babaneye ziyarete gittik.
13.00 de  öğlen yemeğimizi yedik.
İkinci uykunun sinyalleri gelmeyince bi türlü 14:15 de ben başlattım ritüeli.
Tamamdır. 14:30 da mışıldık.
14:40 da açmamama  rağmen ( Türkerin dalması için odasında bekliodum) kapıyı kırarcasına çalan pazarlamacı tarafından uyandırıldı kuzum. Öldürebilirdim kadını
Tekrar Y/K ile uyudu. 1 ya da 2 sefer. Çok ii derken aşağı kattaki veledin resmen böğürmeleriyle tekrar uyandı. Saat 15:00 ve uyumak için çırpınmasına rağmen uyuyamadı meleğim. E kaçtı uyku böcekleri bi  kere.
Napalım kaderr diip çooook sakin oyunlarla akşam yemeği saatini getirdik. Güzzel bi öğün oldu. Biraz oyalanıp doooğru banyoyaaa 18:45 de
Çıkınca odamıza kapandık. Yine oynaştık yağlandık giyindik ve ritüelimize başladık. Tamamdır. 19:15 de yatağa koydum bebişi. 19:20 de uykudu. 19:30 da emziği attı.
Eeeeevvveett şimdi benim zamanım başladı. Blogu da yazdım. saat 20:10.
Bu geceyi merakla bekliyorum. Umarım yine zafer hanemize yazılır bu gece. Haydi bakalım.  :)

Evet, saat 21:30 da uyandı. Üşümüş. Yanakları buz gibiydi. Üstüne bir battaniye daha örttüm. Çabucak daldı. Emzik verdimse de almadı ısrarla.Herşey 1 dk. içinde oldu bitti.
22:00 de "Uyutmak İçin Uyandır" amacıyla gititm yanına. Hiç de kıyılmıyor aslında. Seslendim,dürttüm, kaldırdım, sonunda azıcık da olsa kendine geldi. Emzik verdim almadı yine. Merakla saat 23:00 ü bekliyorum.
23:10 da yarım saniyelik bi ıhh sesi. Şimdi 23:30. hala ses yok. Oldu galiba.  :)
Gecenin gerisini merak ediyorum.
İşte gecemizin gerisi.
00:00 daki uyanma saatini de tek bir mızLa atlattık. Tamam dedim ohhh :)
02:15 de ağlama sesi geldi gene. Üstünü açmış üşümüş bebeğim. Yatırdım örttüm.Uyudu hemen.
05:18 Ağlama sesi gene. Çok uzun sürdü çok bu sefer. 06:10 da ancak daldı. Konuşacak, sohbet edecekmişiz. Babbbbbaaaaa babbbb deeee dddedee gey geyy yapacakmışız.  O şirinliğe dayanmak çook zor olsa da yüz vermedim. Yatır kaldır yaptık 4 kere. Sonuncuda uyumadıysa da kalkmaktan vazgeçti. Emziğiyle oynadı. Uykucuyla oynadı.  Emziğini bana ikram etti saolsun :)
Öyle öyle uyudu beşiğinde. 06:10 du.
Tekrar uyanması 07:10 da ve gayet neşeli oldu. Böylelikle  bu gece :
21:00  üşüme
02:15 üşüme
05:18 sohbet aşkı uyanmalarıyla geçti. İyi olmasa da çok da kötü değil bence. Bu geceyi bekliorum bakalım nolacak.

0 Comments: