10 Kasım 2010 Çarşamba

8. GÜN

Artık gündüzlerimizi yazmıyorum. Belli işte. Okuyanlar artık saate bakınca hımm Türkerin yemek saati geldi diolardır :)
E yeter dimi. Belli başlı şeyleri yazarım yeter bize.
Bugün 07:00 de başladık güne. Deliksiz uyumasının ödülü olarak 6 dan sonraki 45 dk 1 saatlik şekerlemesini benim koynumda uyudu Türker Bey :)
Öğlen uykumuz gene azdı. 50-60 dk kadar.
Akşam 19:00da başladık hazırlığa, banyo, yağlan, giyin, mama iç derken ritüele başladık.
19:23 de yatağına koyup öpüp çıktım odadan. Mızırdanmalar tam gaz ama ağlama pek yoktu. Koridor boyundan salona gidene dek sesi kesildi kuzumun. Okadar sevindim ki hemen Emine'yi aradım veee telefondaki sesime hoop ağlamaya başladı. 19:28 de başladı ağlamaya. 19:34 de uyumuştu. Birdaha yapmam böyle hata. Çok üzüldüm çook :(  Yoksa kuzum 1 dk gibi bir sürede susmuştu.
Neyse gene de iyi durum. Aslında 1 dk da gene olarak 11 dk da 2. yi sayarsak 6 dk da uyudu. Can kurban bu duruma.  :)
Bakalım gecemiz nasıl olacak ? Şans dileyin millet bize :)
Gecemiz için offffff demekten başka tarif yok.
Önce  20:35 de, uyuduktan tam  bir saat sonra, çığlıklarla uyandı. Ne mızırdanma ne ağlama. Direk çığlık. Gittim, ayakta. Çabucak sakinleşip uyudu.
21:43 ve 22:18 de iki minik ıhhlama ve takiben 22:38 de gene uyandı.  Ters giden ne ?
Odası serin geldiği için bir ince battaniye daha örttüm. 02:48 e dek sakince uyudu.
Bu uyanma da ise sakin gözükmesine karşılık uykuya dalamadı bir türlü. Biraz rahatlasın, kokumu alsın diye yanıma yatırdım.  03:30 u geçiyordu beraber uyuya kalmışız. Sık sık mızırdadığı, rahatsız bir uyku uyudu 06:35 e dek. Ve sabah mamasının  ardından kusmalar da başladı. Dün akşam ki kakamız da ishalimsiydi zaten.
DİŞ :(
Ağzına bakınc üst damaklar kızarmış, şişmiş ve bir tanesi belli olmaya bile başlamış. Önceki dişlere bakarak, bu dişler patlayana dek bu tip geceler yaşarız daha. Fitil ve diş jeline  rağmen bu kaçınılmaz.
Umarım çok ızdırap çekmeden gelir yeni incileri kuzumun.

0 Comments: