6 Ağustos 2012 Pazartesi

İkizleri Emzirmek

İkizlere hamile olduğumu öğrendiğim an, onları beraber emzirmeye karar vermiştim. Hem zamandan kazanacak, hem bebeklerin yakınlaşmasını sağlayacaktım. Yaptığım araştırmalar sonucu ikizlere uygun emzirme yastıklarına Türkiye'den ulaşamadım. ÇorapBaba Youtube bir video izlemişti, o yastık çok  hoşuma gitmişti.

Ancak ne kadar aradıksa da ÇorapBabayla bulamadık.

Tam da burada devreye İlal Hanım girdi. İlal Hanım, benim Nurturia arkadaşlarımdan. Emzirme yastıkları diktiğini biliyorsum. Linkleri gönderdim ve sağolsun, çok kısa bir sürede yastığımı dikip gönderdi bana. 2 adet kılıf diktirdim, süt damlaması ve kusma durumları için.

İlal Hanımın bana hazırladığı yastık şöyle birşey:


Ortaya ben, sağlı sollu da ikizler . Bu kadar basit. Videodaki gibi, başlarının altını, ince bir yastıkla desteklemek pratik oluyor. Özellikle de ilk 3 aylarında. Biz hala, mutlu mesut kullanıyoruz yastığımızı. İlal Hanım'ın ellerine sağlık, bu konuda en büyük desteğim olan Çorapbabaya da teşekkürler :)

Not: http://periliatolye.blogspot.com İlal Hanımın blogu.

12 Comments:

Nil said...

Süpermiş bu yastık. Videoya bayıldım. Şimdi gözümde canlandırabildim, ikizler aynı anda emerken benimle telefonda konuşmanı :D

Unknown said...

hahaha :)) Aynen öyle :)

ilal said...

güzel yorumlar için teşekkür ederim...Çok mutlu oldum...Mutlu ve sağlıklı günler dileğiyle:)

Unknown said...

merhabalar bizimde 26 gunluk ikizlerimiz var:) videoyu izledim cok guzel ve pratik. blog icin ekte verilen linke ulasamiyorum. izin reddedildi diyor, rica etsem bu yastiktan bir an once alabilmem icin yardim edermisiniz.

Unknown said...

Amaç Hanım; buradan temin edeblirsiniz.

http://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/ikiz-bebek-emzirme-minderi-75101310

Hndtrh said...

Merhaba artik gittigidiyor'da satilmiyor sanirim, benim de 1 aylik ikizlerim var ve bir an once bu yastiktan bulamasam boyun fitigi olacagim. Ilal hanima veya yastigi yaptirabilecegim birinw nasil ulasabilirim? Tskler

Unknown said...

Merhaba, eğer hala emziriyorsanız ve yastıktan bulamadıysanız, benimkini gönderebilirim size. Geç gördüm, kusura bakmayın lütfen.

VeRaY said...

Süper bir yastık,bende bundan istiyorum...ikizlerle ancak bu şekilde başa çıkılır herhalde.ölçülerini yazabilirmisiniz? birde içindeki sünger yumuşak mı, sert mi olmalı? hangisi daha rahat olur acaba?

Unknown said...

sert bir sünger çok kullanışlı. Başlarının altına minik bir yastıkla destek koymak kolaylaştırıyor işi.. Ölçüleri:

25 cm yükseklik
1 metre en
her bir yatış alanı 30 ar cm eninde. 40 cm boşluk var aralaruında. ama siz boyunuza ve beden ölçünüze uygun yükseklik ve ara boşluk belirleyebilirsiniz. sevgilerle.

Unknown said...

İlal Hanım''ın bloğu: http://periliatolye.blogspot.com/

Sipariş de verebilirsiniz.

ilal said...

Teşekkür ederim sevgili çorapanne.Son günlerde günlük yaşamın getirdikleri ile uğraşmaktan şu olayı düzenlemeyi ertelemiştim.Blogta bir yayın yaptım:)Sevgiler

Unknown said...

Ben satın alıcam , çok pahalı değller , http://www.bumudur.com/bebek/c/l/emzirme-minderi.html