10 Kasım 2010 Çarşamba

1. GÜN

Günüdüz yeni saatlerimize göre E.A.S.Y uyguladık. Sorunsuz geçti.
Akşam evde ritüelimizi yaptık. Yatağına koydum birden ağlamaya başladı. Ben yere oturdum bakıyorum Türker Kağan'a. Dondum. Bir an bütün sinirlerim boşaldı. 25 gündür yemedim içmedim uğraştım didindim. ne bu şimdi. Yanına gidemedim :( Yerde oturdum kaldım. Sanırım bi 3-4 dakika ağladı. Sona kendime geldim. Gittim yanına, uyku vakti bebeğim haydi deyip yatırdım, gene ağlamaya başladı. Aç değil, sıkıntısı yok eminim. Fitil vermişim zaten dişi için. Jelini de sürmüşüm. ????
Madem 4 dk ağladın ben başlıyorum bu yönteme dedim. Tekrar yatırdım öptüm, uyku vakti bebeğim, tatlı rüyalar dedim ve çıktım.
Amaaanınn ne ağlama, ne ağlama. 5 dk bekledim gittim. Sakinletip çıktım. Gene ağlama, 10 dk sona bidaha, bi daha 4. gittiğimde sakinleştirdim ve ben odadan çıkamadan uyumuştu. Saat 20:10 civarıydı.
E şimdi Ferber oldu mu olmadı mı bilmiyorum. Emin değilim tam.
Gece uyanmalarımız :
20:50 sadece emzik verip çıktım. Uyudu. Normalde uyuduktan sonra yaptığı 20:20 uyanması bu. Demek ki 20:20 değil 40 dk ya ayarlıymış bebeğim. Bunu da anladık bu gece.
21:45 Emzik verip çıktım hemen. Uyudu.
01:47 Emzik verdim ama direndi uykuya. 5 dk da bir uyandı. Hepsinde de kolay sakinleşti gerçi. Uyuduğunda 02:10 du.
02:45 Kolay uyudu. Gene emzik yetti.
04:15 Emziiik :)
05:55 Emziğe bile gerek yok.
06:30 Nihai uyanış.
Gece böyleydi. Bakalım Yarın gece nasıl olacak ?

0 Comments: