10 Kasım 2010 Çarşamba

HER SEFER BİZ ZAFER ! GAZZE'YE GİDİYORUZ.


Bu hafta sonu bir gemi kalkacak Gazze'ye. Mavi Marmara ismi. Gazze'ye insan,umut ve yardım götürecek.  İsrail şimdiden tüylerini kabartmış bekliyor. Karadan uyguladığı ambargoyu denizden de uygulamak için senaryolar hazırlıyor.
Bilen bilir yazılarımdan. Benim eşim denizci.  Gemilerde Baş Mühendis olarak çalışır.  Kendisini tanıdığımdan beri ilk defa bu kadar değerli bir görevi var.
Gazze'ye gidecek 15 gemiden oluşan filonun, Amiral gemisinin yani MAVİ MARMARA'nın baş mühendisi olmayı kabul etti.
Kutsal, değerli, belki biraz riskli ve oldukça sıkıntılı geçecek bir yolculuk. Dönüşü belli değil. Günlerce, haftalarca bekletebilirler gemiyi ya da normal şartlar altında gidip gelebilirler.
Duramazdım, elimde değil. Oğlumuz hiç bir zaman bize engel olmadı yapacağımız işlerde. Hayatımızın "üstüne" değil "içine" doğdu. Biz oldu.
Hem bu oluşumda yer almak, hem her şart altında eşimle beraber olabilmek adına oğlum ve ben de Gazze'ye gidiyoruz.
İnanılmaz bir deneyim olacak. Bu kesin. Dönünce uzun yazılar yazıcam sizlere bu da kesin.
Eşimle bir kez daha gurur duyuyorum. O'na destek olabilmek için bu yolculuğu paylaşmak istiyorum. 3 haftayla 4 ay arası sürecek bir yolculuk bu. Bu süre zarfında blogumu yazamam.
Tüm blogcu arkladaşlarım iyi bakın kendinize. Destek ve dostluklarını esirgemeyen hepinize teşekkürler.
Dualarınızı eksik etmeyin. Bir süre sonra döneriz.................

0 Comments: