10 Kasım 2010 Çarşamba

GÜNDÜZ UYKUSU 3. GÜN

Bugünümüz 06:45 de başladı. Neşeli ve dinlenmiş görünüyordu. Sütünü içti, kendi kendine oynadı biraz. Sonra kahvaltı ettik.
Sabah 10 gibi uyuduğu uykusunu istemedi bugün. O yüzden öğlen yemeğimizi yedik, oynadık, ritüelimiz yaptık ve 13:30 da öpüp çıktım odasından. Ağlamalar giderek azalacaktı biliyorum ama gündüze çok daha kolay adapte oldu, 13:32 de ses kesildi odasından. Ancak 35. dk uyanması gene gerçekleşti. Emzik vermemle beraber devam etti uykusuna. 15:15 de uyandı kendisi.
Sütünü içirip parka götürdüm kuzumu. Çok eğlendi. Kaydırağa ağzını vurup dudağını kanattı biraz ama napalım, düşe kalka büyüyecekler.
Akşam yemeğinden sonra beraber oynadık biraz ve banyo ritüel derken, 19:35 de koydum yatağına, öpüp çıktım. Hiiç mızırdamadı kuzum. Ses de gelmedi hiç. Ferber'i gündüz yapmaya başladığımızdan beri akşam hiç mıızrdanmıyor artık. Demek ki gündüz gece arasındaki fark bebeğimin kafasını karıştıryormuş.
Şimdi huzur zamanım. Tatlı uykular bebişim.
Gece 00:30 da uyandı ve dalamadı gene. pekiştirme seansları oyy  :) Yanıma aldım dün gece.çok masumca çabaladı uyumaya gıkı çıkmadan. Kıyamadım. 06:45 de uyandık. Günaydın oğluuşumm :)

0 Comments: