10 Kasım 2010 Çarşamba

22. GÜN


E.A.S.Y  de değişiklik yapmak için önüne geçilemez bir arzuyla başladım bugüne. Anlaşılan yakında 10. ayını bitirecek olan oğluma mevcut düzen uymuyor. Bazı geceler (ki 21 günde sadece 2 gece deliksiz 5 gece de 3 ve daha az uyanmayla uyudu) başarmışız gibi görünse de başaramıyoruz bu saatlerle.
Uyutmak  için uyandır da tam bir fiyasko oldu. Hata bende mi yoksa  bu Türker Kağan'a mı uymadı anlamadım tam. Ancak şu gerçek ki  Uyutmak için uyandır saatlerini de uyanma saatlerine ekledi. O saatlerde de uyanıyor artık . Şimdi yeni sat düzenine başladık bugün. Pek de protestoyla karşılaştım sayılmaz.  Bugün tam uygulayamadık ama şöyle olacak saatlerimiz artık :
07:00 Uyanış
07:30 Kahvaltı (katılar)
09:30 Devam sütü
12:00 Öğlen yemeği
13:00 - 15:30  Uyku zamanı
15:30 Devam sütü
17:30 Akşam yemeği
19:00 Devam sütü
19:30 Uyku vakti
Bakalım bu saatler işimize yarayacak mı ? Bugün şöyle geçti.
06:30 Uyanış
07:00 150 ml devam sütü içti
08:30  Kahvaltısından sadece iki kaşık o da ağlaya ağlaya zorla yedi.
09:30 Uyku saatimizdi ama uyumadı.
11:00 deki  süt öğününü atladım.
12:30 da öğlen yemeğini iyi denebilecek bir miktarda yedi .
13:00 Ritüele başladık
13:10 da uyumuştu. Arada bir kez uyanır gibi oldu 14:30 da, şşş-pattla uyudu.
15:35 de uyandırdım ve 150 ml sütünü içti.
Bugün tatlı abimiz ziyarete geldi bizi. İkimiz de çoook özlemişiz. Abisiyle oyun oynayıp hasret giderdi kuzum. iki kuzumu yanyana görmek ne güzel.
17:30 da akşam yemeğine oturduk. Çok çok sevdiği balık çorbasını bile  reddetti. Sanırım 4-5 kaşık yedi ancak. Gene ağlamalarla :( Bu dişler kuzumu çok yoruyor çok. Sütlaç önerdim onu da yemedi. Ama 150 ml papatya çayını bir dikişte bitirdi. Soluksuz.
Hep beraber oynasınlar diye Eminelere uğramıştık. Eve döndük 18:30 da.
18:50 de banyomuzu yaptık, odamıza çekildik.
19:05 de 240 ml büsküvili devam sütünü içti. Evet 240 ml. Aç bebeğim naapsın :(
Ritüelimizi yaptık.
19:35 de mışıl olmuştu bile.
20:20 de alışkanlık uyanmasını yaptı. Emzik ve popoya şşş-patt ile uyudu ve hemen emziğini attı.
Şimdi 21:45 ve 21:00 civarı yaptığı uyanmayı atlamış gözüküyor. Gecenin gerisini yarın sabah yazarım. Şimdilik bukadar :)
 Saat 00:06 şimdi. Bu saate kadar, dönme ve 4-5 mızırdama sesi geldi. Kuzum hala uyuyor.  Yanına gitmeme gerek kalmadı henüz. Lütfen bu gece böyle devam etsin. Lüüüüttttfeen....
Saat 041:45 ye kadar böyle devam etti. 04:55 de uyandı ve yaklaşıuk 9 saatlik bir kesintisiz  uyku yaptı bize. Ohhh...
04:55 de uyanmamızda popoya pat pat + ağıza emzik + parmak okşamaca ile uykuya daldı. Diş jeli de sürdüm. Uykucuyu da koynuna verdim. Normalden biraz  uuzn sürdü bu sefer. 05:03 de uyumuştu. Çıktım odasından ama 05:25 de bir uyanma daha yaptık. Bu sefer emzik ile kolayca uyudu. Bu sefer biraz daha uzun kaldım odasında uyanırsa diye. Uyanmadı.
05:45 de bir daha.. Noluyor derken gene kafa çalışmaya başladı veeee peluş. Bi şekilde peluşlardan hoşlanmamaya başladı. Neden çözemedim hala. Ama dün gece uykuya dalarken vermemiştim Uykucuyu koynuna.
Bir iki ufak değişiklik daha yaptım, bunlar da olumlu ya da olumsuz neler getirecek görüces ama sanırım olumlu etkisi oldu.
2 gecedir müziği yatağa yattıktan sonra kapatıyorum. Uykuya dalarken fonda müzik olmuyor. Çünkü uyanınca müziğin yokluğunun etkilediğine inandım.
Türker hep karanlıkta uyudu doğdu doğalı. Son dönemlerde balkıon ışığı açıktı içerde daha kolay hareket edeyim diye, dün gece kapatmıştım.
Bunların biri ya da hepsi etkili olmuş olabilir.
Sonunda son uyanışı oldu 05:45 ve 06:45 de uyandı bebişim. Gene de çok kötü bir gece olmadı bence. 9 saat deliksiz  uyku bizim için  mucize :)

0 Comments: