10 Kasım 2010 Çarşamba

10. GÜN

Evet bugün büyük gündü bizim için. Çünkü saatler 1 saat ileri alınmış. Mış diyorum çünkü dünyadan bihaberim ben :) Sabah baktım pc ile telefonun saati farklı. Emine söyledi.
Hem E.A.S.Y  hem de Ferber metodu için bir sınavdı bugün. Kitaplardaki öneriler doğrultusunda herşeyi yine normal saatinde yaptık. Dolayısıyla 1 saat erken olmuş oldu. Türker güzel uyum gösterdi.
Gün içinde sorun yaşamadık. Hatta iştahı hergünkinden daha da iyiydi. Korkum uyku saatleriydi. Ama öğlen uykusunda umulan olmadı. Herzamanki 13:00 - 13:15 aralığında uyudu Türker. Akşam da güzel yedi.
19:00 da girdik banyoya, yağlan, giyin vs. Biraz uzattım walla içgüdüsel olarak :) 19:20 de başladık uyku ritüeline ve öpüp yatırdım " fırçasıyal" cücemi.
19:33 de kapadım kapıyı. Korku yok değildi ne yalan söyliim. Ama pek de umduğum gibi olmadı. Gittikçe azalan sesin kesildiğini ben 19:38 de farkettim. Demek ki kabaca 5 dk da sakinleşip uykuya geçmiş oğluşum. Biraz daha önce de olabilir. Çünkü telsiz kapalıydı ve ben de en uç odadaydım. Yine de 5 dk dersem bu iyi bir sonuç. 1 saat önce yaşadı günü çünkü ve bu ilk gündü. Yarın ya da en geç öbürgün normale döneriz diye tahmin ediyorum. Aferin benim kuzu oğluşuma.
Umarım gece de normal seyrinde uyanmadan gider. Tatlı rüyalar kuzum benim :)
:( 20:00 de yayına girdim üstünü örtmek için ama odada kesif bir koku. Ters yatmıştı, çevirmek için eğildiğimde beşiğe, yemek sonrası kakasını yapmasına rağmen, dopdolu ve mis kokulu bir bezle karşılaştım.  EEEEE, ayıkla pirincin taşını.. Altında bırakılmaz, eziyet, uyandırır eninde sonunda zaten pişik olur. Altını açsam %1500 uyanır. Tekrar nasıl uyur? vsvsvsvs derken Kuzen Umut bizdeydi. Gel oğlum yardım et dedim. İki kişi belki uyandırmadan yaparız. Umut ıslak mendilleri ayarladı vs derken gene de uyandı. Ama gördüm ki altta kalacak bir bez değil yani. Badisi, pijaması komple bulaşmış. Onları sadece sildim çaresiz. Sabah banyoya sokarım. Çabucak altını değiştirdik. Ama uyandı kuzum. Ağlamaya başladı. Kucaklayıp Aydedeye baktırdım biraz ve ritüelin son cümlelerini söyledim ve yatırdım. 20:09 idi saat. Bu zor şartlara rağmen( kaka, soğuk ıslak mendil, uyku arasında tepesinde kendisini soyan çekiştiren iki kişi ve oyun oynamaya bayıldığı Kuzen yanında :))  uyudu. Zor sayılır ama haklıydı. 5. dk da kontrole gittim.  Türker 20:17 de 8 dk sonra uyumuştu. Şimdi üstünü örtmek için epeyce beklemeliyim çünkü hassas bir noktasındadır uykusu artık. Başka aksilik olmadan atlatırız umarım geceyi.
Başka bir aksilik olmadı ama karın ağrısından dertliydik gece. Bu yüzden 22:55 ve 00:55 de uyanmalar yaşadık.   Sonuncusunda zor daldı biraz. Karnını ovdum. SIcak havlu falan. Ancak öyle rahatladı.
Sabaha dek başka uyanma olmadı. 06:50 de günaydınlaştık. Büyük yatakta keyif yaparken 30 dk lık bi şekerleme daha yaptık ana oğul. 07:30 da sütünüiçerek başladı güne. Bir gece de böyle geçti. :)

0 Comments: