10 Kasım 2010 Çarşamba

12. GÜN

Bugün güzeldi hava. Çok güzeldi. Eee naaptık.? Oğluşları alıp parka gittik akşam üstü. Çok ama çok eğlendiler. Resimler Foto Emine de :)  Perşembe günü alıcam. Paylaşırım sizlerle de.
Öğlen uykumuzda da Ferber yaptık bugün 5 gün aradan sonra ve gene yaklaşık 40 dakika sonra çığlıklarla uyandı. Ne oluyor anlamış değilim. Tesadüf mü değil mi zaman gösterecek.
Güzel bir akşam yemeğinden sonra, banyo vsvs ritüel derken, 19:37 de koydum yatağa  ve 19:38 e dönmeden saat sesi kesilmişti. Az önce örttüm üstünü, mışıl mışıl uyuyordu. Aferin bebeğime.
Tatlı rüyalar melek oğlum. Güzel bir gece olur umarım.
Dişler mi sebebi başka birşey mi bilmiyorum ama oğlum çok huzursuz bir gece geçirdi. Yine de uyandıkça azimle kendisi uykuya dalmak için uğraştı. Gurur duyuyorum seninle oğlum.
Uyuduğu saat 19:37 den 04:45 e dek deliksiz uyudu bebeğim. Tam 9 saat. 4 ya da beş kere minik mızırdanmalar ve hafif ağlamalar geldi içerden ama her seferinde başardı tekrar uyumayı.
04:45 de yanına gittim, ağlamasından belliydi kendi uyuyayamayacak. Yatırdım, örttüm, elini tuttum uyudu çabucak.
05:25 de tekrar uyandı. Baktım karnı ağrıyor, terlemiş, yanıma aldım. Zor daldı uykuya ama daldı. 07:25 de uyandı  canım oğlum.
Sanırım bu karın ağrısı bir süre daha yakamızı bırakmayacak. Sebebini bulamıyorum. 11 aylık oluyoruz haftaya ve doktor Özlem Abla'ya gidicez kontrol için. Gerekirse tahlil falan yapılır. Belki de geçer o zamana dek.
Günün güzel olsun oğlum, seni çok seviyorum.

0 Comments: