6 Kasım 2010 Cumartesi

15. GÜN

06:40 da başladık güne. Yatağında bıraktım oyuncaklarını verdim ve biberonunu hazırlamaya gittim.
Gitmez olaydım yaaa  :(
Atmış Uykucu'yu aşağı. Almak için eğile eğile hooop kafa üstü yerde. Gümmmmm sesini takip eden çığlıkla ne oldum anlamadım. Ama gene de o şoka ve acıya rağmen yakalamaya uğraşıo Uykucu'yu .
Güleyim mi ağlayım mı ben bu kurtlu cüceye. Park yataktan düşebilen bebek olarak Guinness e sokucam seni. Annenin ömründen ömür aldın be oğlum offf  :(
Zorla sakinleştirdim. 180 ml formül sütünü içirdim 07:10 da.
Oyun oynadık ve kahvaltı ettik  08:30 da. Giydirdim, giyindim çıktık. Bir sürü işim var. Pasaportu tamamlamam lazım.
Yolda kısa bir uyku ve 11:00 de 150 ml sütünü içti kuzum.
Tatlı Arkadaşım Emine, 3 haftalık seyahatinden dönmüştü. Dönüşte ona uğradık. Bebeler oynadı biz lafladık.
Türker Kağan, E.A.S.Y uygulamaya başladık başlayalı ilk testinden geçti. Evi dışında bir yerde uyuyacaktı. Hem de en sevmediği 2. uykusunu.
Aynen yaptık ritüelimiz. Bi picama aldım EMine'den. Kapıyı örttüm. Perdeler vs. Lulaby i ben mırıldandım. 100 ml formül sütten de destek aldım :)
Uyudu.Çabucak ohh :) Aferin oğluma.   15:00 kadar da devam. Arada ıhlladı fln ama kalkmadı hiç.
16:30 a dek oynadılar gene Ardayla.
Eve dündük. Akşam yemeği, banyo veee ritüelimize geldi sıra. 19:15 de başladık ve kolayca uyudu. 240 ml ( maşallah :))  formül sütünü içti.
şimdi 19:30 ve mışılda.
21:00 uyandı. çok çabuk daldı tekrar. Yeni bir motif oluşuyor. Hemen yarın akşam müdahale ve saat 20:00 de " uyutmak için uyandır" mutlaka. 3. gecesi bu 21:00 de uyandığı.
22:00 de " uyutmak için uyandır" yaptım. sorun yok. 23:00 de uyanmadı.
01:55 de tekrar uyandı ve gene kolayca daldı.  bu da müdahele edilmesi gereken başka bir uyanma saatimiz.
05:40 zorlu oldu. iki kere tekrar uyandı. 06:30 a kadar Y/K la gittik. Ama 06:30 da kahkaha atınca vazgeçtim artık. Günaydın oğlum.

0 Comments: